Job2 Street

Friday, November 11, 2016

LABUR RM90 UNTUK SANDISK USB DRIVE 64GB. 93 AHLI FK DAH DAPAT PERCUMA 882 KULIAH USTAZ SHAMSURI HJ AHMAD

LABUR RM90 UNTUK SANDISK USB DRIVE 64GB. 93 AHLI FK DAH DAPAT PERCUMA 882 KULIAH USTAZ SHAMSURI HJ AHMAD.

Subhanallah, Alhamdulillah, Allahuakbar.

Dari 28 September 2016 (tempahan pertama diterima) sehingga 11 November 2017, seramai 93 orang ahli FK telah menerima SANDISK USB Drive 64GB berserta PERCUMA Kuliah Ustaz Shamsuri Hj Ahmad.

"sangat bermanfaat... mudah di bawa kemana-mana..saya sudah gunakannya untuk masjid di kariah saya.."
- Puan Mazrin (Selangor)

"Alhamdulillah ...sya dah terima..sangat berpuas hati..semoga menjadi sebab kepada kebaikan..semoga pahala yang berterusan kepada tuan yang mengusahakannya"
- Puan Nafsiah (Pulau Pinang)

"Terima kasih saya ucapkan kepada tuan di atas koleksi-koleksi ceramah Ustaz Shamsuri.. Moga jasa tuan mendapat redhaNya..."
- En. Ridhwan (Pulau Pinang)

Kepada ahli FK yang benar-benar berminat sila whatsapp/sms (019-913 1623) admin maklumat berikut:

1) Nama
2) Alamat
3) No Tel

atau

--> taip di komen "saya nak"
--> taip di komen "saya nak"
--> taip di komen "saya nak"

Saya akan reply secepat mungkin. InsyaAllah.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=367652776900304&id=343648079300774

No comments:

Post a Comment

K-Play

kPlaylist - get your music online

The player will show in this paragraph

2 3

IkimFM

speaker music speaker